joi, 25 septembrie 2014

"MOZAIC 2: ALBA ECSTASY faţă-în-faţă cu ADRIAN ENESCU"



(stânga-dreapta: Marius Christian Burcea, Adrian Enescu, Mihail Adrian Simion


     După cum cred că v-aţi dat seama, medic fiind, am resuscitat şi blogul acesta ! :D O perioadă a fost în moarte clinică, după lansarea cărţii, însă nu era posibil ca o mulţime de idei pe care le aveam în cap să rămână pentru mult timp în aer, să îmi dea linişte. Bine.. Unele sunt aproape imposibil de realizat datorită sistemului şi simplului fapt că unele lucruri chiar nu se vor a fi realizate, dar având încredere că ştiţi păstra secretul, nu de puţine ori mi-am dorit să pun în aplicare o serie de compilaţii de muzică pe CD, care să fie distribuite alături de carte pe la evenimente, sau să realizez un "neînsemnat" prim documentar despre istoria muzicii electronice, care, de ce ar exista ? Las gluma la o parte şi spun cât se poate de serios că dacă unul dintre voi, cei care citesc rândurile astea, e de părere că poate contribui şi putem colabora la materializarea unora dintre ideile acestea, vă aştept cu mare drag cu un email. Totodată, sunteţi aşteptaţi să trimiteţi şi materialele voastre discografice, la care voi promite că voi dichisi câte o recenzie. :)

     Introducerea fiind făcută, vă prezint mai departe replica părţii întâi a seriei "MOZAIC", la care v-am invitat să participaţi, venită din partea "vrajitorului sintetizatoarelor", Alba Ecstasy, către maestrul Adrian Enescu:

<<<A treia zi dupa ce i-am trimis piesa Abstractism 6, maestrului Adrian Enescu, am primit primul feedback, la rece al piesei din partea domniei sale:

“Foarte buna muzica, felicitari. Adrian Enescu” De fapt era trecut de miezul noptii, mai exact la ora 1:30 (inca o confirmare ca artistii nu se culca devreme!). Nu trebuie sa va spun ca am adormit cu zambetul pe buze si in suflet!

Pentru ca nu este putin lucru atunci cand Cel pentru care stateam, un pusti fiind, pana la sfarsitul oricarui film romanesc, sa vad daca nu era ilustratia muzicala a domniei sale, sa iti asculte muzica si sa o ia la palme, sau in palme. Pentru ca se stie clar: acolo unde Maestrul atinge sau loveste, cresterea (spirituala, artistica) are loc.

Adrian Enescu a fost si inca a ramas, exemplul clar pentru mine, in anii adolescentei, ca si in Romania se poate face muzica electronica si desigur, etalonul unei coloane sonore perfecte.

ABSTRACTISM 6 Asa cum si domnia sa a remarcat, piesa este construita pe un tipar clar, fix, care nu deviaza. Asta doar pentru ca in contextul final in care va fi prezentata impreuna cu intregul film care va constitui proiectul (asa cum Adrian Enescu foarte bine a intuit) “Abstractism & Urban Tales”. Inca o data, am ramas profund impresionat de finetea si experienta domnului Adrian Enescu, care a descoperit instant timbrul lead-ului analogic (Bass Station II). Influentat fiind de scoala berlineaza de muzica electronica, imi pun mai mereu aceasta amprenta obsesiva, repetitiva, pentru ca deh, “repetitio est mater studiorum”! Sau cum ar zice prietenul meu Nord, “mama repeta in studio”!

In incheiere, il asigur pe maestrul Adrian Enescu ca intregul proiect de care am mentionat mai sus, va constitui in total ceva deosebit! Sau cel putin asa sper… sic!

Alba Ecstasy>>>



http://ro.wikipedia.org/wiki/Adrian_Enescu
http://www.albaecstasy.ro
http://www.scribd.com/doc/175633596/Enciclopedia-muzicii-electronice-romane%C5%9Fti-S-Moldovan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !